PLOG woensdag 3 juni @ Zaandam/McDonalds

Processed with MoldivVandaag was het zover. De bijeenkomst voor bloggers in Zaandam om alles te weten te komen over de glutenvrije burgers van MacDonalds.

woensdag1

Morning! Rond 10.00 gaat mijn wekker. Ik ontbijt vervolgens met aardbeien, Schär crackers en water. Daarna neem ik een uitgebreide douche. Alleen was ik mijn haar niet. Er is geen föhn en ik ben mijn haarborstel vergeten. Gelukkig maakt dat met mijn korte haar weinig uit.

woensdag2 Wat moet ik aan?!

woensdag3

woensdag5Het resultaat na al dat ‘gedoe’. Ik draag vandaag mijn favoriete makeup: o.a. foundation en concealer van Max Factor, Clinique mascara en oogschaduw, Catrice wenkbrauwpoeder en Sleek blush/bronzer en lippenstift.

 

woensdag6Rond 14.00 kom ik aan bij de McDonalds aan de Koningin Julianaweg. Er is een grote groep glutenvrije bloggers uitgenodigd om kennis komen te maken met de nieuwe burgers van McDonalds.

woensdag7 Debbie de Wagenaar verteld over hun nieuwste producten, nu te krijgen in ruim 50 filialen.

woensdag8 Quarter pounder.

woensdag9 Het was lekker om weer eens zo’n stevige burger te kunnen eten. Het broodje was smaakvol en bovenal lekker stevig. Niet dat als je een beetje vasthoudt je burger in twee stukken ligt.

woensdag10Hierna werden we rondgeleid in het process in de keuken. Hier vertel ik in een andere blogpost meer over ;).

Al met al heb ik hele leuke middag gehad. Leuk om de bekende gezichten van andere bloggers nu eindelijk eens zelf te spreken en erop los te kletsen.

woensdag12Tegen half 5 liep ik voor de laatste keer over de winkelstraten van Zaandam. Ik ruilde een broek bij H&M en kocht een paar dingen bij Etos en de Hema.

woensdag13 Nieuwe foundation van Max Factor testen. Het moet natuurlijk wel dezelfde kleur zijn die nu mijn favoriet is.

woensdag14Het viel me op dat bij deze Hema het restaurant er heel modern en fris uitzag. Overal staan verse lekkernijen maar ook sapjes e.d. Het lijkt een beetje op een La Place. Wanneer is er nou bij deze zaakjes iets glutenvrij te krijgen?

woensdag15Mijn laatste blik van Zaandam, het busstation.

woensdag17 In Amsterdam wacht ik een half uur zodat ik daarna met korting kan reizen. Stiekem is dat best leuk want er is een nieuw deel van het station open. Met winkeltjes zoals Lush en straks ook KiKo en Victoria’s Secret.

woensdag18 Cadeautje gekocht bij Lush.

woensdag19En in dit nieuwe stuk zit een soort reformwinkeltje, ik geloof dat het Erica heette o.i.d. Je kan hier dus altijd wat glutenvrije dingetjes kopen. Tegen 21.00 was ik thuis.

Dit was deel 2 van mijn tijd in Zaandam. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te volgen. Het artikel over de nieuwe burgers van McDonalds komt morgen online. Groetjes!

Plaats een reactie