Boodschapp Glutenvrij is live en nu tijdelijk gratis

De Boodschapp Glutenvrij is live! Met deze app (voor iOS en online) kun je voorverpakte glutenvrije levensmiddelen vergelijken op samenstelling, smaak en prijsniveau. De app verteld natuurlijk ook of ergens gluten inzit, handig voor jezelf maar ook voor familie en vrienden tijdens het doen van boodschappen. Ik vertel je er meer over, klik op de foto om het hele bericht te lezen.

In deze post van eind november verteld ik al het een en ander over de lancering van Boodschapp Glutenvrij. De app is dus nu live, dat betekent dat je ‘m kan downloaden en dat je ‘m kan gaan gebruiken. Mij is ook gevraagd om de app te gebruiken en te kijken wat ik er van vind. Hij staat dus nu ook op mijn iPhone en over een tijdje wil ik daar op terugblikken.

Om kennis te maken met de app mogen ik en jullie voor drie maanden gratis gebruik maken van de betaalde functies. Wat moet je hier voor doen?

  • Ga naar www.boodschapp.nl/glutenvrij en maak een account aan. Dat kan ook met je Facebookgegevens.
  • Log vervolgens in op je account en kies dan voor de abbonementsvorm, je vult dan bij coupon in: LAURIEN3MDN.

Je mag de code delen met je familie en vrienden, iedereen waarvan jij denkt dat het handig is als ze deze app zouden hebben. De code is voor drie maanden geldig en je moet de de code voor 27 januari hebben ingevoerd. Helaas is de app alleen nog maar beschikbaar voor iOS en heb je dat nou niet dan kan je ook de site raadplegen.

Zoals ik al schreef zal ik over een tijdje terugblikken over mijn ervaringen met de Boodschapp Glutenvrij. Ik moet toegeven dat ik nog nooit een app echt gebruikt heb tijdens het boodschappen doen en als ik dat doe dan raadpleegde ik Livaad. We zullen zien!

Logo Boodschapp Glutenvrij

Plaats een reactie