Coeliakiemaand: Mijn bestelling én tshirt

Bestelling5.JPGDe maand mei staat in het teken van coeliakie, ook bij Laurienis.com. Ik bestelde eindelijk mijn coeliakiemaand t-shirt en daarbij ook wat andere glutenvrije lekkernijen. Ik laat ze aan je zien.

Bestelling1De bestelling bij glutenvrijemarkt.com verliep zoals verwacht. Woensdag besteld en vrijdag in huis.

Bestelling2Ik bestelde een mix van producten. Ik bestel niet vaak wat online. Juist dit soort dingen, ik laat me graag verbazen. Brood, pannenkoekenmix en muesli koop over het algemeen elders. Pasta, melen en paneermeel had ik nog op voorraad. Dan blijven er vaak koekjes en wat specialere dingen over om bij een echt glutenvrije zaak te kopen. Dit kocht ik:

Schär pizzabodems (2 stuks)

provena instant havermout met framboos

schär cioka sticks

schär plum cake

En het t-shirt natuurlijk!

laurienshirt

Bij deze bestelling kreeg ik twee producten van Bakery on Main er gratis bij. Overigens is deze post niet gesponsord en betaalde ik alles zelf.

 

Plaats een reactie